Biljana Đorđević1, Sandra Milanović2 i Jelena Stanković1
1Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu
2Inovacioni centar Univerziteta u Nišu
Komunikacija je jedan od procesa koji se odvija unutar preduzeća. Međutim, zaposleni mogu biti, manje ili više, zadovoljni komunikacijom koja se odvija u njihovoj radnoj sredini. Tako, ukoliko su zaposleni zadovoljni komunikacijom unutar preduzeća, može se očekivati da to izvrši pozitivan uticaj i na zadovoljstvo poslom (ZP) koji obavljaju. ZP zaposlenih može inicirati mnoge druge pozitivne konsekvence u pogledu njihovih stavova i ponašanja. Jedan od načina da se to postigne jeste povećanje zadovljstva internom komunikacijom. Polazeći od navedenog, predmet ovog rada je ispitivanje odnosa između zadovoljstva komunikacijom (ZK) i ZP, na primeru zaposlenih u preduzećima u Republici Srbiji. Cilj rada bio je da se utvrdi da li između navedenih pojava postoji povezanost. Uzorak su činila 202 zaposlena. Rezultati studije su pokazali da je bivarijantna korelacija između ZK i ZP pozitivna. Uz to, rezultati studije su pokazali da nekoliko dimenzija ZK ima i statistički značajan uticaj na ZP zaposlenih.
Ključne reči:
JEL Classification:
Od marta 2015, Časopis se indeksira u DOAJ
Od novembra 2013, Časopis se indeksira u ProQuest – ABI/INFORM
Od oktobra 2013, Časopis se indeksira u Cabell’s Directories
Od septembra 2013, Časopis se indeksira u Index Copernicus Journals Master List 2012
Od marta 2013, Časopis je vrednovan i prihvaćen za navođenje u EconLit-u (American Economic Association Publications)
Od januara 2013, Časopis je uključen u Ebsco baze, u indeksima i punom tekstu
Od novembra 2012, Časopis je uključen u Bazu bibliografskih naučnih podataka Ulrich’s Periodicals Directory