Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
U ovom radu se koncept korporativnog preduzetništva dopunjuje doprinosima koje nude modeli planiranih organizacionih promena. Korporativno preduzetništvo, kao rezultat preduzetničkih poduhvata pojedinaca i grupa unutar postojećih organizacija, ima za rezultat inoviranje odnosno regenerisanje postojećih i kreiranje potpuno novih biznisa unutar postojećih kompanija. U literaturi, međutim, malo je istraživan proces promena putem kojih se preduzetnički poduhvati realizuju. Taj jaz ovaj rad nastoji da zatvori. U njemu se, posle predstavljanja korporativnog preduzetništva, vrši sinteza doprinosa najviše citiranih modela planiranih organizacionih promena što rezultira u aktivnostima ili koracima koje interni preduzetnik, kao agent promena, treba da preduzme kako bi realizovao projekat korporativnog preduzetništva. Zasnovane na Levinovom (Lewin) modelu (odmrzavanje – pokret – ponovno zamrzavanje), te aktivnosti su: kreiranje svesti o neophodnosti promena, kreiranje i komuniciranje vizije, priprema promena, implementiranje promena, olakšavanje promena, institucionalizacija i monitoring promena. Time se koncept korporativnog preduzetništva dopunjuje i čini realnijim u praksi.
Ključne reči:
JEL Classification:
Od marta 2015, Časopis se indeksira u DOAJ
Od novembra 2013, Časopis se indeksira u ProQuest – ABI/INFORM
Od oktobra 2013, Časopis se indeksira u Cabell’s Directories
Od septembra 2013, Časopis se indeksira u Index Copernicus Journals Master List 2012
Od marta 2013, Časopis je vrednovan i prihvaćen za navođenje u EconLit-u (American Economic Association Publications)
Od januara 2013, Časopis je uključen u Ebsco baze, u indeksima i punom tekstu
Od novembra 2012, Časopis je uključen u Bazu bibliografskih naučnih podataka Ulrich’s Periodicals Directory