Pregledni članak

KUPOVNI MARKETING: NOVA PARTNERSKA PERSPEKTIVA U KANALIMA MARKETINGA

Zoran Bogetić, Đorđe Kaličanin i Dragan Stojković

Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu

Kupovni marketing je obećavajuća poslovna inicijativa novijeg datuma. Dinstinkcija u odnosu na tradicionalni marketing trasira polje novog povezivanja, partnerstva i boljih rezultata maloprodavaca i dobavljača. U radu je razjašnjena nova perspektiva marketinga, sa kupcem u fokusu. Maloprodaja je identifikovana kao gravitaciono težište saradnje preduzeća i novog poslovnog konsenzusa. Razjašnjene su koristi i izazovi kupovnog marketinga, uključujući trasiranje efikasnijeg modela menadžmenta kategorije i partnerskog stvaranja vrednosti. Na tragu razvoja novih odrednica menadžmenta kategorije, u radu je istaknut aspekt institucionalizacije saradnje na planu kupovnog marketinga, kao i budućnost višekanalne analize i zadovoljenja kupca.

Ključne reči: 

kupovni marketing, uvidi o kupcima, partnerstvo, menadžment kategorije

JEL Classification: 

M21, M31, L25, L81
doi:10.5937/ekonhor1601053B
Ekonomski horizonti, 2016, 18 (1), Elektronska verzija objavljena 25. aprila 2016.

Od Oktobra 2020, Časopis se referiše u SCOPUS

SCImago Journal & Country Rank

Od marta 2015, Časopis se indeksira u DOAJ

DOAJ

Od novembra 2013, Časopis se indeksira u ProQuest – ABI/INFORM

ProQuest – ABI/INFORM

Od oktobra 2013, Časopis se indeksira u Cabell’s Directories

Cabell’s Directories

Od septembra 2013, Časopis se indeksira u Index Copernicus Journals Master List 2012

Index Copernicus Journals Master List
ICV 2020 = 90.77

Od marta 2013, Časopis je vrednovan i prihvaćen za navođenje u EconLit-u (American Economic Association Publications)

EconLit

Od januara 2013, Časopis je uključen u Ebsco baze, u indeksima i punom tekstu

EBSCO

Od novembra 2012, Časopis je uključen u Bazu bibliografskih naučnih podataka Ulrich’s Periodicals Directory

Ulrich’s Web