Marko Slavković1, Goran Pavlović2 i Marijana Simić2
1Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu
2Student doktorskih studija Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu
Transformacija kapitalno intenzivne u znanjem vođenu privredu označila je početak nove epohe u poslovanju preduzeća. Realizacija poslovnih aktivnosti u izuzetno dinamičnom okruženju, u mnogome, umanjila je značaj tradicionalnih koncepata i tehnika, zbog čega je fokus na ljudskim resursima i njihovom upravljanju. Shodno tome, preduzeće treba da privuče, zadrži i motiviše zaposlene, kako bi generisanjem visokog nivoa njihovog zadovoljstva osiguralo put ka realizaciji strategijskih ciljeva. Mogući pravac postizanja željene pozicije zasniva se na razvoju brenda poslodavca. Stoga, cilj ovog rada jeste da utvrdi kakav je uticaj prakse u realizaciji aktivnosti regrutovanja zaposlenih na njihovo zadovoljstvo, kao i uticaj brenda poslodavca, kao medijatora, na identifikovanu vezu između regrutovanja i zadovoljstva zaposlenih u Srbiji. Rezultati sprovedenog empirijskog istraživanja dokazuju postojanje statistički značajnog pozitivnog uticaja regrutovanja zaposlenih, kao i medijatorskog uticaja brenda poslodavca, na njihovo zadovoljstvo.
Ključne reči:
JEL Classification:
Od marta 2015, Časopis se indeksira u DOAJ
Od novembra 2013, Časopis se indeksira u ProQuest – ABI/INFORM
Od oktobra 2013, Časopis se indeksira u Cabell’s Directories
Od septembra 2013, Časopis se indeksira u Index Copernicus Journals Master List 2012
Od marta 2013, Časopis je vrednovan i prihvaćen za navođenje u EconLit-u (American Economic Association Publications)
Od januara 2013, Časopis je uključen u Ebsco baze, u indeksima i punom tekstu
Od novembra 2012, Časopis je uključen u Bazu bibliografskih naučnih podataka Ulrich’s Periodicals Directory