Katarina Borisavljević
Univerzitet u Kragujevcu, Ekonomski fakultet
Primena informacione tehnologije u turizmu donosi brojne prednosti svim učesnicima u lancu turističke ponude. Tradicionalne turističke agencije se putem interneta orijentišu i na online poslovanje. S druge strane, internet utiče na smanjenje uloge posredovanja turističkih agencija. Predmet istraživanja u radu je primena interneta u poslovanju turističkih agencija u cilju unapređenja marketinških performansi. Cilj istraživanja je uticaj kvaliteta internet ponude turističkih agencija na razvoj odnosa sa kupcima i unapređenje imidža turističkih agencija koje posluju u Republici Srbiji. Rezultati istraživanja u radu su pokazali da viši nivo kvaliteta internet ponude agencija pozitivno utiče na lojalnost kupaca, kao i na imidž agencije. Poslovni uspeh turističkih agencija se bazira na kombinovanom pristupu tradicionalnog i online poslovanja.
Ključne reči:
JEL Classification:
Od marta 2015, Časopis se indeksira u DOAJ
Od novembra 2013, Časopis se indeksira u ProQuest – ABI/INFORM
Od oktobra 2013, Časopis se indeksira u Cabell’s Directories
Od septembra 2013, Časopis se indeksira u Index Copernicus Journals Master List 2012
Od marta 2013, Časopis je vrednovan i prihvaćen za navođenje u EconLit-u (American Economic Association Publications)
Od januara 2013, Časopis je uključen u Ebsco baze, u indeksima i punom tekstu
Od novembra 2012, Časopis je uključen u Bazu bibliografskih naučnih podataka Ulrich’s Periodicals Directory